Meltemilhan demir_dilek semra hanımı takip ettiğim kadarıyla bn de çok beğeniyordum instagramdan bnimle ilgilenmedi neden bilmiyorum erson bey e geçtim şimdi doru br karar mı bilmiyorum 🥴
demir_dilek Meltemilhan Bende ilk Orhan beyle başladım birkaç defa tersleyince semrayi tavsiye etmişlerdi, değiştirdim bende
Meltemilhan Tugce6374 görüşme imkanımız olsa çok iyi olurdu gerçekten bende sıkılıyorum çevrem varda koronadan da kimse çıkmıyor bende öyle
ozgeerbas Sevgi1995 anneniz lüleburgazdaydı dimi . Benim annemde trakyalı bütün akrabaları lüleburgazda
ozgeerbas Tugce6374 Aslında görüşme ayarlayabiliriz açık havada çarşıda falan buluşabiliriz. Bende çok sıkılıyorum ☹️
Tugce6374 ozgeerbas çok güzel olur aslında ama şimdi hamileyim diye eşim görüşmelere pek sıcak bakmıyor kendi arkadaşlarıyla bile ayarlamıyor 🤦♀️
ozgeerbas Meltemilhan ama gecikmeli alıyolar ben 2.30 gibi geliyorum hastaneye beni alana kadar 3ü geçmiş oluyor
demir_dilek ozgeerbas Buradaki doktorları bilmediğim için yaşı var tecrübelidir dedim ama öyle olmadı. Zaten 3 defa gittim bir daha gitmedim, sürekli tersliyor
Ourmiracle Kizlar ben de luleburgazda yasiyorum , erson beyi instagramdan takip ediyorum uzak mesafede olmasa kesinlikle giderdim. Enerji ile isini yapanlara bayiliyorum.
ozgeerbas Meltemilhan 😂😂 olabilir 🤗 zaten ben eşimle geliyorum sürekli isimlerimizden tanırız belki birbirimizi 🤗