ozgeerbas ben de ilk semra hanıma gittim vatanda ilgisiz buldum birde riskli biraz benim ersona geçtim o yüzden ama kalp atışı yok henüz öle çok bilgi vermiyor gibi geldi ben istiyorum instagramda doğumdaki gibi enerjik olsun moral 🙈🙈 cumhuriyet parkının üstünde oturuyorum bn canım çobançeşme mahhallesi geçiyor artık çorluda mı olucaksın