Ben son 36 haftadayım yaptırdım tertemiz rahat tabımadığın olması daha iyi emin ol onlar çok görüyorlar hiç utanma şimdi doğumada az kaldı benim tek tül çıkarsa hiç biley olmaz ağda bambaşka bence en temizi uzun sürede kafan rahat oluyor özellikle son ayında yapmanı tavsiye ederim ben yaptırdım