Bende normalde de vardır kabızlık .. oldu mu çözümü yok gibi kayısı kefir incir zeytinyağı banamısın demedi .. her bünye de yenilen içilen farklı tepki yaratıyo sanırım . Zaten varsa bu kabızlık sıkıntı.. kendini zorlayacağına fitil kullan dedi doktorum . Gliserin fitil . 30uncu haftadayız 2 kez çok fena oldum o vakitlerde de çok iyi geldi bilginize ,