eddaaa 2 gündür wc giderken agrım oluyor, enfeksiyon falanda yok yanma gibi degil ama vajinada hafif agrılar yaşayan varmı kızlar korktum biraz. Kasıklarımda ve belimde de aynı agrılar gün icinde sürekli
Gizem27 eddaaa evet bnde de var tam idrarı yaparken sanki bebek mesanemle oynuyor gibi baskı oluyor . Bel ağrısı kasik ağrısı normalmiş ama sancılar çok oluyorsa git doktoruna yalancı doğum sancılarda olabilir Bnde dün gece kasiklarima kramp girdi çok kötü oldum dün gece sabah doktoru aradım bebek de hareket varsa iyi ama hareket yoksa gel dedi hareket var ama bu kramp ve rahim kasılmalari geçicek gibi değil progestan kullanıyordum 3ogüne çıkardı fitil olarak haftaya gtcem bakalım ne diycek
Oysul eddaaa ara ara yaşanıyor sanırım.o ağrılar. Benim de sağ yumurtaligimda ağrı oldu wc deyken de sancıdı ama hicbir sıkıntı olmadı. Hatta bir gün boyunca ağrıdı ertesi gün devam ederse dr a giderim dedim ertesi güne hicbi4 ağrı kalmadı.
Baybymucize eddaaa canım vajinaya böyle kemik ağrısı gibi mi bende de o haftada başladı 27+2yim hala var doktorum bebek büyüdüğü için vajinaya baskı yapıyor demişti
seydaeg eddaaa benim de aynı şekilde düm gece bel ağrısından uyuyamadım. Kasıkta da hassasiyet var bugün hep uzamıyorum
Kyyyyyyyy Bende 24 haftalığım canım bende de oluyor bazen yatıyorum hemen sonra gecıyor gıbı. Hareketlerını ne sıklıkla hıssedıyorsun ?
eddaaa Kyyyyyyyy benimde hemen gecior ayakta kaldıgımda yine başlıyor hafif caplılar ama. Bebişim şükür kıpır kıpır sürekli hareket halinde. Senin varmı başka belirtilerin. İlk dogumum 34 haftlık oldu ondn biraz korkuyorum böle başklarından aynı şeyleri duyunca rahatlıyor insan
eddaaa Srplhrgl Evet evet, yanma yok sızlama yok ama böle basınclı bi agrı var ıkınır gibi korkuttu beni 2 gündür
Kyyyyyyyy eddaaa tuvalette bazen ağrılarım oluyor alt kısımda benım ilk gebelıgım hareketleri öyle pek kıpır kıpır degıl bende ondan korkuyorum
eddaaa Srplhrgl cok nadir, otururken ve uzanırken cok hissediyorum ayakta pek hissetmem hiç dencek kadr
eddaaa Gizem27 Benimde 4 hafta sonra 28 haftalık olunca rahim agzı ölcümüm olucak ultrasonla önceki dogumum erken di die. Bende progestan kullanıyorum şuan 200 mg kapsül agızdan alıuorum vajşndan enfeksiyon olma riskimden korktugun icin
eddaaa Gizem27 Benim kasıktaki agrımda öyle hafif daha cok belimde var bide wc de işte. Sen kac haftalıksın canım
Gizem27 eddaaa ben 24+5 bi kaç gün sonra 25 olucam bnde bu aralar cok oluyor özellikle idrarim geldiginde sanki kasıklarıma baskı oluyor yapınca rahatlıyorum
eddaaa Kyyyyyyyy Hiiç korkma benimki 2 oldugu icin o yüzden cok daha met ve cok erkenden hissettim 2 hanilelikte bu normal. Sen 26-28 hafta olunca cok net hissedersin bölesi en normali ayaktayken 30 haftalık olsanda öyle fazla kıpırdadıgını hissetmezsin uzanınca cok kıpraşır. O acından icini ferah tut canım
eddaaa Kyyyyyyyy Ve fazla ev işi falan yapma ben ilk hamileligimde cok ev işi yapardım 34 de dogurdum. Belim kopana kadr yapardm. Artık sürekli bolca dinleniyorum yemek yapıyorum iş güc öle üsten bi şekilde yapıyorum yormuyorum kendimi. Az kalmış hepimizn sabır edelim
Kyyyyyyyy eddaaa valla işte sureklı hareketlensin istıyorum korkuyorum WC deyken dedıgın gibi agrılar olunca daha da korkuyorum
eddaaa Kyyyyyyyy Canım benimkiler yavaştan gecmeye başladı, demekki böyle değişiyor seninkide 2 güne daha farklı olur. Bebek idrar keselerine baskı yaptıgı icin bazen ıkınarak wc de oluyormuşuz doktorum öyle dedi
eddaaa Baybymucize Evet aynen o sekilde cok sancili bisey degil, bugunde göbegimin ortasinda cekme gibi bi hissim var catlakmi olusuyor göbögim buyudugu icin yirtilmami cözemedim 🤷🏻♀️
eddaaa Oysul Cok saol canim karnimda arada cekme gibi bir his oluyor göbek deligime aykin ortalarda sanirim catlak olusucak genisliyor die galiba🤷🏻♀️