ayshoo Kızım kısmet olursa mart sonunda dünyaya gelicek nasıl bi alışveriş yapıyorsunuz ilk doğdugunda hastane çıkış takımları yeter dediler birden büyüyormuş sonrası için uzun kısa nasıl şeyler tercih ediyorsunuz🙈🙈
morusevenanne ayshoo ben çok abartmadan almayı düşünüyorum her bebek farklı cünkü karantina olmasa çıkar alırım dogduktan sonra ama hazırlıklı olmakta fayda var mesela arkadaşa hep büyük al demişler ama 37 de dogdu hep büyük gelmiş kıyafetleri.
Murvettt ayshoo bende yenidoğan zıbınları aldım sadece başka da bişey almadım alışveriş yapamıyoruz ki pandemiden dolayı, ama almak lazım şöyle uzun kollu ilk zamanlarda bizi götürecek bikaç aylık uzun kollu zıbınlar, alt üst takımlar aslında 😬
ayshoo Mart2021annesi hayır önümüzdeki hafta şeker testi yaptırıcaz sonrasında doktor ben gerekli görmüyorum çok şükür herşeyi iyi bende burdan kontrollerini yapıyorum ama tercih meselesi dedi henüz kızım kendini asla göstermiyor bu gittigimde göstermezse nasıl bi yol izlicem bilmiyorum🤣🤣🤣
ayshoo Murvettt bende yeni başladım kısmetse alışverişe 2-4 aylık aldm bikaç parça mayıs haziran gibi uzun kol giyilir diye düşündüm çok fazla abartmadan yenidoğan içinde bakmam lazım evet ya çıkamıyoruz böyle internetlere kaldık indirim varken değerlendiriym dedimde herşey tükenmiş haha
Murvettt ayshoo evet e bebekte indirimde olan hastane çıkışlarını bile yağmalamışlar 🤦♀️😂 almak lazım uzun kollu bende stoklamalıyım biraz
Mervetosunn Bende beşli takımlar zıbınlar aldım ama bi kaç kışlıklar gerekiyor mu ki hani havalar soğuk olur sanki martta daha bilemedim ama 🤔
morusevenanne Mervetosunn ben mugla dayım havalar asırı soguk olmaz ama martta dogcak diyoruz subatta da gelebilir 😂 burda marttan sonra kalorifer yasak yani ev soguk olacak malesef
ayshoo Mervetosunn evet ya belki birer tane çünkü soğuk olur evlerde olcaz ama deneyimsiz oluncada böyle tereddütte kalıyormuş insan haha
Mervetosunn morusevenanne aynen yine de tedbirli olmak lazım bi kaç çeşit alınabilir sanki ara dönem çünkü🥰 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
aymira_27 Benimde martın 23 dedi dokturum. 23 haftalıgız bebegim bugün hic hareket etmedi korkuyorum sizn bebişler hark ediyormu günlük
Mrymozr aymira_27 Bende 24 haftaligim her gun hissediyorm cok şükür. Tatli bisey yiyip sol tarafina yat dinle bakalm hareket edecekmi
ayshoo aymira_27 bizde 23. haftalıgız hissediyorum ama belki uyumuştur tatlı şeyler yiyip uzanın biraz