Emine1234 yaptigim ve yapmadigim, faydali olduguna inandigim seyleri yaziyorum:
🌸Prowomen act takviye kullandim.
🌸Doktor gerekli gormedigi icin progestan kullanmadim.
🌸Agri kesici, alkol, kola vs gibi hamilelikte tuketilmemesi gereken seyleri kullanmadim.
🌸İlk 3 saat tuvalete girmedim. İlk iki gun de banyoya girmedim.
🌸Bol bol su ictim.
🌸Kendimi yoracak islerden kacindim. O surecte islerin buyuk cogunlugunu esim yapti.