Duyguork genelde kist ameliyatında gercekten zordu uyanma anı asla unutamam. Ama sezeryanda spinalde sadece bünye meselesi heralde öğürme,bulantı ve göğsüme baskı hissettim zor gecti.birde ben tesadüfen bi yerde okumustum eger böyle bişeyler yasıyosanız sezeyan anında gaz sancısıdır diyor doktorlar. Sonra düşündüm gercekten gaz sıkıntısıydı o 🤭😔