Duyguork İlk doğumum sezeryan olmam gerekiyor 39.haftada çok korkuyorum herşeyi hissediyor musunuz hissedersem paniklerim ama :(
Mucizeeemmmmmm Duyguork canım niye korkuyorsunuz ya ne güzel o haftalara kadar bebeğin sana tutunmuş kavuşacaksınız artık bebeğini kaybeden bebek sahibi olamayan anneler var güçlü durun bebeğine kavuşacağın zamanı düşün ve emin ol bebeğini kaybedenler annelerin hanında senin sezeryan acı hiçbişe kendini böyle motivite et 🙏
Nursahcan Duyguork hic korkma canın bebegıne kavuscagının hayalını kur 39+1 olduk valla normal goxukuyor ama gelen gıden yok ınan artık sezeryan normla hangısı olucaksa olsun ıstıyprum bebegıme kavusmak istiyprum saglıklıca gelsın kı sezeryan cok kolaymısü
Merveesila Duyguork bende korkuyorum cnm ikinci sezaryen ama ilkinde cahildim sanırım bişi anlamadım tecrübesizlik vardı şimdi herşeyin farkındayım 31 Aralık ve ya 1 Ocak doğum tarihi verildi 37 haftalık olacak gebelik kolestezı yüzünden şimdiden korku var bi de bende ritim bozukluğu var 175e falan çıkıyo heyecan korku yapınca ritmim
seleno Duyguork canım her iki doğum şekilde zor sonuç olarak baktığında ama hepimiz bu yollarsan geçeceğiz yada geçtik. Bence anı yaşamaya bırakmak en doğrusu önemli olan bebeğinin ve senin sağlıklı olmanız
aynuray16 Korkulacak hiiiiç bişe yok inanın öyle rahat geçiyor ki aska hissetmiyorsunuz zaten sürekli konuşma ortamı oluyor doktorunuzla
Duyguork @Merveesila her anı hissediyormusunuz acaba karnın kesilmesi dikilmesi falan panik olur insan çok kasıyorum ya
Merveesila Duyguork kesilmesini kesinlikle hissetmedim ben doktor gelene kadar kesmişler bile ben hala kesecekler diye beklerken doktor geldi bebeği aldı sonra dikmesini yaptılar sadece sallantı hissediliyo ağrı acı hissetmiyosun ama ben o zmn videosunu izlememiştim doğumdan sonra izledim şimdi korkuyorum keşke izlemeseydim panik olurum nasıl olacak bilmiyorum genel istemiyorum Allah’ım yardım etsin bütün doğum yapacaklara 🤲
Yesim1995 Duyguork Duyguork ilk neşteri hissedip bağırdım sonra sakinleştirici yaptılar sonra sinek konması kadar dahi bişey hissetmedim uygunluğum geçene kadar.
Merveesila Duyguork en çok biraz uyuşukluk geçince dikiş yerini doktor eliyle bastırıyo neden yapıyo bilmiyom ama o zmn çok acımıştı sadece o zor oldu diğer türlü göbek kalmadığı için hemen ayağa kalktım toparlandım hemen yürümek önemli çünkü yatmak kötü
istanbul3434 Merveesila bildigim kadariyla sezaryende plasenta kendi dusmedigi, doktor tarafindan alindigi icin dogumdan sonra karna bastirarak rahimin toparlanmasi ve kanama kontrolunu saglamak icin bir cesit masaj yapilmasi gerekiyor. O yuzden bastiriyorlar karniniza.
Merveesila istanbul3434 çok acıyo ama tam da uyuşukluk geçince yapıldığı için ikinci de olur mu bilmiyorum gittiğimde sorcam doktoruma hastaneye ziyaretçi de almak istemiyorum diye onu da sorcam en önemli olan zaten kalabalık olmayan ortam şuan
istanbul3434 Merveesila ziyaretci yasak zaten o konuda sorun yasamazsiniz. Ben de 29 haftaligim insallah ilk cocugum o kadar acidigini bilmesem de olurdu cok moral oldu yani🤣 basa gelirse Allah dayanma gucu verir diye umuyorum
ecembugra53 Duyguork canım hiç korkma ben 23 gün önce spinal oldum cok güzel oldu sona doğru sakinleştirici vurdular hiç biley hissetmedim valls 😊 korkma cok güzel geciyor doktorlar anestezi uzmanı hemşireler hep yanında oluyor 😊
Merveesila istanbul3434 özelde kabul ediliyo galiba ziyaretçi keşke hiç edilmese eve kabul etmem zaten ama eşim biraz hayır diyemeyen biri hastaneye gelmelerine bişi demeyecek gibi ben 20 gün oldum covidi atlatalı istemiyorum kimseyi ama işte erkekler biraz daha düşüncesiz 😔tabi ki günü gelince mecbur çıkacak bebişler Allah’ım sabır ve dayanma gücü versin bütün doğum yapacaklara inşallah 🤲
istanbul3434 Merveesila ozeller de etmiyo canim ben kabul eden hastane duymadim hic kendi hastanem de yasak oldugunu soyledi. 1 refakatci aliniyor o da dogum katina girince bi daha kantine bile cikamiyor.
Merveesila istanbul3434 ohh valla en güzeli ziyaretçi olmasın kimde olduğu belli değil şuan zaten benim kızım ve eşim kalacak yanımda sadece refakatçi olarak kimseyi istemiyorum insan başına gelince daha temkinli davranıyo tekrar covid olurum diye korkuyorum
DuhaninAnnesi Duyguork 2 gün önce oldum boşuna korkmuşum hiç birşey hissetmedim sadece ameliyat sonrası ağrı oluyor oda ağrı kesicilerle hafifliyor cidden hiç Korkcak birşey yok ağrın başladığı an ağrı kesici istemen yeterli gerisi hallolur 🥳🌸