Sirine001 Siz sorunlu bir insansınız gebeliğiniz değil, çaresi yoksa tedavisi yoksa hala aldırmaktan bahsediyorsunuz.
Bebeğini öldürmek isteyen bir insanla uzlaşmam mümkün değil zaten , bunu biliyordum yine de belki söylediklerim içinize oturur da sağlıksız da olsa tedavisi olmasa da ben bebeğimi aldırmam demenizi bekliyordum. Mümkün değil tabi, Allah yardımcınız olsun rabbim bebeğine sağlık versin, versinki kuzum daha minicik atan kalbi durmasın. Umarım insallah, bu süreç sizin mantiginiza göre hareket etmez ve doktorlarla aynı kararda ilerlemezsiniz , iyi günler.