Sirine001 Evlat sahibi olmak için uğraşıyorum, benim gibi bir sürü insan.
Allah kimseye bu durumu yaşatmasın, sizin durumunuz kolay değil ama aldırmak farklı bir boyut. Her insanın bi imtihanı vardır , evlat sizin evladınız siz de aldırmayı düşünüyorsunuz. Tek derdiniz dünyaya sağlıklı evlat getirmek, elbette bunu herkes ister ama herşey Allahtan, böyle bi durumla karşılaştıysanız da tevekkülü elden bırakmamak lazım. Sağlıklı evlat getirip, daha sonra bi hastalık olsa o zaman da evladınızı ne yaparsınız bi düşündüm de , düşüncesi de kötü Allah yardımcınız olsun. Kürtaj olmuş ve evladını kaybetmiş bir anneyim, zorunlu kürtaj oldum içimde hala acısı var siz de aldırmak istiyorsunuz çok garip.