Plump27 Sna-1234 benim 200 TL di muayene başlarken. yazın 230 TL yaptılar. Şimdi 250 TL yaptılar. Neden habire artıyor dedik. Tabibler odası karar veriyor 2 sene artmadı (aslı varsa) şimdi böyle yaptı dediler. Nst ye şuan her girmemde 50 tl alıyorlar. 😔
Plump27 Sna-1234 yani doğum için 3 bin dediler şimdi 3500 diyorlar. Yılbaşı gelmeden Bi doğursam artık yorucu oldu 😄
ecemeric Sakarya da özel hastanede 165 TL ödüyorum ve öyle bir ay alıp öteki ay almama durumu yok her ay ödüyoruz
ozlem-06atli Sna-1234 Çok araştırdım. Görümcem tavsiye etti 2. çocuğunda gidiyordu. Gittim memnun kaldım ve devam ettim. Doğumumda da birlikteyiz. 😊 Ankarada fiyatlar çok uçuk. 500 lira muayene ücreti veren var ve çok lüzumsuz bence.
Gzdsrm Sna-1234 benimki doktorun ozel muayanehamesi canim bu korona gunlerinde en mantiklisi bu gibi geldi bize dogum bi tik pahaliya gelio ama artik sag salim dogsunda
ozlem-06atli Sna-1234 Muayene ücreti 500 lira ödeyenleri duydum. Çok pahalı onu anlatmaya çalışıyorum. Ben 40 lira ödüyorum 😊
Sngl27 Sna-1234 100 ücret ödüyoruz artık 2 hafta da bir çağırdı doktorumuz ayda 400 gider artık 😀 kan idrar isterse uçuyor zaten