Sna-1234 Astadavistabeybi yine iyi sizin ki özel hastaneye 150 veriyorum ben şimdi de özel muayneye geçti doktorum ☺️
Astadavistabeybi Sna-1234 biraz fazla değil mi ya bu fiyatlar hele son aylar daha sık gideceğiz hepimiz
ozlem-06atli Sna-1234 Çok araştırdım. Görümcem tavsiye etti 2. çocuğunda gidiyordu. Gittim memnun kaldım ve devam ettim. Doğumumda da birlikteyiz. 😊 Ankarada fiyatlar çok uçuk. 500 lira muayene ücreti veren var ve çok lüzumsuz bence.
Gzdsrm Sna-1234 iki ayda bir 200 lira alio canim muayenede para veriosun kontrolde almiyo gibi iste aylik 100 liraya gelio
Gzdsrm Sna-1234 benimki doktorun ozel muayanehamesi canim bu korona gunlerinde en mantiklisi bu gibi geldi bize dogum bi tik pahaliya gelio ama artik sag salim dogsunda