dryaakhrmn Nesrincente benimkide sık çağırmıyor bir oldu gitmeyeli genelde vallah sağ olsun telefonda soruyorum herşeyide öyle iletişim kurup rahatlıyorum ilk olunca kafamda kurup duruyorum sordukça rahatlıyorum 🥰
Nesrincente dryaakhrmn aynen bende oyle telefonla bısey oldukca irtibata gecıyorum ama sukır bı sıkıntı yok rahat hamılelık gecırıyorum 😊
dryaakhrmn Nesrincente çok şükür ozaman 🙏🏻 Bende sadece bacak ağrısı çekiyorum onun dışında birşeyim yok 😊
Nesrincente dryaakhrmn olacak o kadar artık benımde bel agrısı var ama belim sıkıntılıydı zaten onceden de