Nesrincente Hosgeldın 28 haftamız 😍 bugun doktor kontrolu muz vardı 1220 gram olumusuz sukur hersey yolunda sadece ıdrar enfeksiyonum var bıde bel agrısı ama benım belim onceden de sıkıntılıydı hamilelikte bıraz arttı sadece ama cok sukur sizler ne durumdasınız bebişleriniz kaç kilo bıde bu arada yuzunü göstermedi benım sıpa elleri hep yuz deydi 🙄
Arzuoguz Nesrincente bizde 1300 gr dayız bizde de durum aynı valla 23 haftada detaylı ultrason yaptırdık orda bile ilk yarım saat açmadı yüzünü eli hep yüzünde ☺️☺️
Nesrincente dryaakhrmn cok heycanlı ya görmek onu ama yuzunü hiç göstermedi bu sefer uzuldüm ona ama saglık olsun napalm 😊
Amine52 Bizde 28 haftalık olduk bugün 🥰 geçen cumaydı kontrolüm 1048 gr olmuş kızım, maalesef bende de idrar yolu enfeksiyonu var tabi birde bel ağrısı ama bel ağrısını aldığım kilolara yoruyorum ben 🙈
Nesrincente Amine52 olacak artık o kadar bel agrısı cok normal kac kılo aldınız acaba suan ben 70 kiloyum 64 ile baslamıstım
Nesrincente Amine52 idrar enfeksiyonu Bayadır var bende ya ama yanma falan hıc yok bakalım bi antibiyotik verdi doktor nolcak
NeseMf Ben de 28. Haftadayım ama doktor sat yanlış olabilir diyo 3 hafta ilerde görünüyor gelişimi. 1,580 gr ağırlığı boyu da 39 cmmiş. Ama eşim ve kardeşleri de iri bir bebekmiş 4800 doğmuş genetik de olabilir dedi bakalım hayırla gelsinler ☺️
Arzuoguz NeseMf hay MaşaAllah ama böyle giderse normal doğum düşünüyorsan yapman çok güzel 4000 gr üstündeki bebeklerde sezaryene alıyorlar direk yırtılma olasını yüksek oluyor
Nesrincente Arzuoguz ay evet ayrıntılıda ben testi yüzü cikolata ye gel dediler yedim birazcık donmus bide cihazlarıda sevmiyor hep tepikliyo bakmayın bana der gibi 🤣🤣 doktorda oyle dıyo hıc sevmıo ben dokındukca ıttırıyo diye 🤣
dryaakhrmn Nesrincente inşallah bidaha gittiğinde gösterir yüzünü 🙏🏻 Evet gerçekten heyecanlı bende doktorumu arıyorum sürekli nezaman gelim diye gidiceğim günler uyuyamıyorum heyecandan 🥰
Nesrincente dryaakhrmn aynen 😍 ama ben sık gitmekte istemiyorum allahtan sık cagırmıyor su vırus ten dolayı cok korkuyom 🙄
Amine52 Nesrincente benimde yanma felan yoktu antibiyotik kullandım geçen ay ama geçmemiş tam olarak bir de tek kullanımlık doz verdi bakalım geçer inşallah
dryaakhrmn Nesrincente benimkide sık çağırmıyor bir oldu gitmeyeli genelde vallah sağ olsun telefonda soruyorum herşeyide öyle iletişim kurup rahatlıyorum ilk olunca kafamda kurup duruyorum sordukça rahatlıyorum 🥰