Kızlar bende ilk çatlatma iğnesini nisan ayında oldum turmadı ama çok stres yaptım. Daha iğne olmadan acaba olmıcak mı die düşündüm bide çok araştırdım iğne çoğu kadında kasık ağırısı filan yapıyormuş bende hiç bir etkisi olmadı doktora dedim bizim iğne bende etki göstermedi galiba neyse mayıs ayında tekrar denedik. Çok şükür oldu. Ama hiç düşünmedim olursa olur olmasa olmaz modundaydım gerçkten . Doktorun dediği saatte eşim işteydi. Gelebilir misin eve dedim saat denk gelsin die. Uzaktayım dedi akşam yaparız dedi. Ben dedim saat geçmiş oluyor akşam yapsak ta tutmıcak dedim. Eşim çok kızdı . Sonra akşam gece yatmadan bir kere beraber olduk. Tabi benim surat 5 karış. Gündüz işten izin alıp eve gelmediği için . Adetime 5 gün kala test yaptım çift çizgi dedim ki iğnenin etkisiyle çift çizgi adet olmadım kan verdim 337 çıkmıştı . Hiç bir zaman umudunuzu yitirmeyin şuan 28 haftalık gebeyim 😍