Burcuu3761 canım cok geçmiş olsun evet 40 hafta dolana dek bekletyrlar diye biliyrdm bende devlette. Yani bide develtte birbirinn sucunu kapatıyrlar iyiysr araları benm spral takılrken benzeri olmştu devlette daha töbe ettm takamadılar rahmmü deldüler zeynepkamilde ist . Üsküdarda. Ve bende spralü artık özelde taktırcam doğum sonrası…. ama ilk 6ay 3 aylık iğne vurdurcam rahmm kendme gelnce özelde taktrcam..
Ben de kararsizim aslında şuan devleye mi gitsrm özele mi. Nor al doğum cok güzel vr özenli geçti cok dikişim vardı oda bendn kaynaklı dr ıkınma artk ben alcam dedi ve vğcudum kendi istemyke ıkondı bebek az kalsn düşcekti ve o anda dikiş atılcak bölgemin sayısı arttı .
Birki hafta sıkntı yasadm ama şyam iyiyim ama işte rahm sarkmam vakumdan kaynaklı oldu iri bebekti. Şu anda da işte direkt isteğe bağlı Sezeryan mı yaptırsam özelde yoksa devlette tekrar Normal doğumu denesem bilemiyorum