turgutugra özeldedir o devlette ben bilşyorm 17 saat normal dopum bekleyeni. Em sonnda açılma 8 cme yakkaştıysa hele hiç sezeryana döndermiyorlar direkt suni veryrlar dahada hızlı ilerliyor. Açılma yokken suni vermek saçmalk ve bunu bir çok özel sırf sezeryana almak için açılma başlamadn suni veryr çektiriyr sonra analar bapıroyr sezeryana alınmdiye 2 görğmcem 1eltim hepsinn de başına aynısı geldi
ben devlette normaldopum oldum
8 cmden sonra kasılmalarım ve samcım gitti korltm birdem ıkınamayınca ve tansyonm düştü birdm bebeğim nrfessiz kalrsa ıkınamıyrm 8 cm sancm gitti dedm.
Hemen suni verdiler keseyi patlattılar bebek suyuyla daha iyi gelir diye
Ve suni sancı abartıldığı gibi asla değşlmş öncesmde normal sancı cektiğim için normal sancm neyse suni verdklernde de aynı şeklde devam ettm
Bir kaç poziyondan poziyona soktulat ıkınırken
Diz dirsek
Köpek oturuşu özellkle diz dirsek dedklerinde cok kolay ıkındım ve rahatladm artk 1 2 saat sonra suni sayesnde yardımlarla 10 cm oldu ve doğarken o bölgemi uyuştrdkları için ve vakmla çektklerndrn pek bişey acı olark hissetmedm özelde ki gibi ilgilendiler eğitim araştrmada başmda bi sürü ebe gelip gitti yardımcı oldu fikir verdi. İnsanlara saygılı olumca ve insanlar eğer iyiyse sana saygyla yaklalıyr b3nde öyle oldu. Belki ünv de ekonomi mezunuyum deyince belkide cahil işte köylü muameslesi yapamadlar bunda belkü kılık kıyafet konşmannda etkisi var aslnd abende köylüyüm ama modern duruş ve konşma ve ünv meznu olmam belki onların yaklaşmnı değiştirmiştir bana karsı
Bu elbette olmaması gerkn bişey vemonaylamyrm amadevlette böyle kübar nazük bir ilgi görcem aklıma gelmezdi ben cok memnn kaldm 10 saat felan sürdü doğumm amma velakin vakumla çekilmek zornda kaldı ıkınamaynca ve rahmim sarktı.
Bundan dolayı 2.bebeğimi sezeryan düşünüyrm ama demek istediğim 8 cmken 7 cm ken kaldırıp seni sezeryana almıyrlar bende dedm ımınamıyrm bebeğim ölcek sezeryana gidelm sizde zor durumda kalmayn ben sezeryan istemyrm diye turturdum ama eğer bebek takıldıysa ve siz de zorlanıyrsanz bebeğimde boğlur diye korkıuyrm ben sezeryanı onaylamadığım halde suan razı oldm dedm güldüler. Korktun canın mı yandı dediler canm zaten yanıcak cocuk çıkıyor ordn canımn yanması dopurunca gexixek zaten canımı düşünmüyorm bebeğe zarr gelirse hem ben bebekten olcam hem siz mimleniceksiniz dedm. Normal doğrcaksn sen sen ıkınmana bak tera giden bişey yok dediler sancm gidince verdler suniyi tabi altnı çiziyrm 8 cm açılmam olmştu zaten suni verdklernde ve o yüzden suni başarılı oldu yoksa 2 3 cm acıklık varken suni işe yaramıyr asla.
Ve benm o tavayeme bile uymadıalr almadılar sezeryana devlette önce normal doğum için her yol deneniyr. Yan sancı odasındaki kadn (sancı cektiğin odayı dopumhaneye çeviriveriyrlar eah de ben ist ilhamvaranlra oldm) herkesin samcı cektiği oda ayrı. Yan odadaki kadn 17 saattr normaş doğurmaya diğer yan odadakide 12 saatte doğrmaya uğralıyrdu mesela