nisan-23 Ecmelbeyza banada iki vitamin yazdı eşimede yazmış bakalım verecek olan Allah biz elimizden geleni yapalım taktir Allah in
Ecmelbeyza Tgbanne Aaa 🥳ne güzel tabi değerlendir 😎Eşinin değerleri normalmiş zaten bence değerlendir ay hadi hayırlısı çok dua edelim ben de ediyorum arkandan 😊
Ecmelbeyza Tgbanne yaptın mı ay inşallaholur bu sefer . olcak diye bekleme sakın yeme içmenin etkisi anca oluyor . Çok rahat bırak kendini kasma tüplerin gerilmesin olursa olur olmasa da nasip de içinden kendini motive et . Ayaklarını dik yine de denemediysen.
Ecmelbeyza Tgbanne Rabbim katından hayırlı sağlıklı bir evlat nasip eyle diye duanı et içinden dua da aslında bir nevi motivasyon sağlamak .
Tgbanne Ecmelbeyza dediklerinin hepsi uyguluyom canım , bu sefer olmazsa diğer ay olur inşallah , diğer ayda olmaZsa artık 🙈
Tgbanne Ecmelbeyza hamile kişinin duasını aldım , bu ay olmazsa da olur , demekki hayırlısı değilmiş derim 🙏🏻 Senin duan yeter