nisan-23 Ayy canım Allah razı olsun güzel temennilerin için . İnşallah en kısa zamanda senin de tugbanın da hayırlı haberlerini alırız burda çok konuştuk çok hayal kırıklıkları bak benim postlara kaç aylar boyu. cidden o kadar iyi anlıyorum ki o istemenin ne olduğunu her şeyin normalse bişey yapma bekle sabret aklından at diyenlere o kadar kızıyordum ki mümkün mü Yani kafadan atmak . Bana git şunu ye deseler koşup yiyordum git şunu iç yine tamam diye . Halbuki cidden eğer değerler normalse yumurtlama oluyorsa testlerde kopkoyu çıkıyorsa onu bunu içmemek lazım normali bile bozabilir miyom kist yapabilir . Önce evde ne ot ne çay buldumsa çöpe attım . Folik asit kullanıyordum bide inofolic combi pembe poşette olandan doktor yazmıştı yumurtlamanı kalitelileştirir diye başka da ağzıma bişey sürmedim. Eşime yüklendim ona gidip takviye yazdırdık sigarayı azalttı kuruyemiş akşamları . Sabah da domates ve havuç suyu sıkıp sıkıp verdim . Tadı kötü içemiyorum dedi portakal suyu kattım hem vitaminli oldu hem de içebildi. Ovulasyon testiyle takip ettim o ay olmadı sonraki ay bingooo! 🌸