Travel sistem ilk 1 yaşa kadar çok iyi oluyor durumunuz varsa travel alın sonrası için kabin alın derim. Büyüdükçe travel zor geliyor kullanımı ister istemez ağır ve büyük. 1 yaştan sonra kabin boy aldım şu an ikinciye hamileyim travel kullanırım yine 1 yalına kadar asla şaşmam çok rahat ediyor bebek ☺