F-Gemi ben de sizinle aynı fikirdeyim travel sistemi mağazada süreyim dedim sağa sola savruluyor korktum açıkçası bir de çok ağır minyon bir insanım tek başıma travel sistemle ben hiç bir yere gidemem aracımız da yok şuan desem ki arabaya koyarım travel sistemi katlamak için böyle güçlü kuvvetli biri olmak lazım sanki benim gözüm kesmedi bende 21 haftalık hamileyim kraftın yeni Doğan bebek için çıkardığı tango diye bir model var sürümü katlanması tek elle bile olur baston gibi onu aldım ben de bir de portbebe aldım.mağazada bir anne bana kesinlikle travel sistem almayın dünya para verdim bebeğim 11 aylık baston almaya geldim travel sistemi kullanamıyoruz dedi