Merhaba cuma günü sezeryanım var ve hamileliğimin başından beri Ankara şehir hastanesine gidiyorum. Doktorumda Necati hançerlioğulları. Hastanenin en çok tutulan doktoru net. Randevu almak bile zor çünkü randevuları açıldığı anda doluyor. Ben başından beri ona gidebildim şükür gayet ilgili Güler yüzlü. İstediğinizde ultrason fotoğrafı bile veriyor. Birde ben kendisine hiç gitmedim ama doktor Fatma Salih var onuda önerenler çok