Selimepp Minikaninannesi paket almadım ben 105 TL muayene ücreti uygun diye de tercih etmiştim şimdilik memnunum
BktMls Minikaninannesi merhaba lokman hekim akay hastanesine gidiyorum çok ilgili we çok tatlış bi doktorum war ☺️ Kesinlikle öneririm : Nagihan cengaver 🎀 instagram sayfasına göz gezdirebilirsiniz.
Minikaninannesi BktMls merhaba canım öncelikle minigini kucağına sağlıkla almayı nasip etsin Rabbim 🌸 doğum ücreti ne kadar veya paket mı almistin şimdiden teşekkür ederim ☺️
Ozlllmb Minikaninannesi hacettepe hastanesine gidiyorum yarı özel olduğu için özel bölümündeyim 33. Haftamda başladım gayet memnunum normal doğum istiyorsan tercihin olsun derim vede hacettepe bebek, çocuk bölümün de 1. Gelen hastanedir.
Minikaninannesi Ozlllmb Kucağına sağlıkla almayı nasip etsin canım acaba ne kadar doğum ucreti ve muayene ücreti ☺️🌸
Catmom Minikaninannesi Merhaba, Liv Hospital Bora Coşkun’a gidiyorum. Çok memnunum. Demir hayat iki can sigortası yaptırdım. 7400’e.
BktMls Minikaninannesi çok teşekkürler ☺️ Siz de sağ sağlim kucağınıza alın inşaAllah ☺️🙏🏻🎀 biz paket aldık herşey dahil tüm testler ayrıntılı usg doğum muayeneler kardiyoloji diyetisyen Oda ikramı . 6.590 dı 7 ay önce şu an ne kadar bilmiyorum. zam gelmiş olabilir.
Ozlllmb Minikaninannesi amin inşallah canım seninde öyle doğum ücreti yok muayene ücreti 160 tl 1 ayda 1 ödeniyor oda önemli olan hocaların seni kabul etmesi 33. Haftadan sonra kalbim etmiyorlar
Starrynight Nursahcan Ümit korucuoğluna gidiyorum ben de. Birkaç doktor gezip en son kendisinde karar kılmıştım gerçekten iyi bir doktor.
Nursahcan Starrynight evet cok iyi bi doktor ben detaylı ulturasonu falan ona gittim amcamın kızı onda dogum yaptı cok memnun kaldı iyi bı hoca gercekten
GamzeGoktas Selimepp bende 2017 yılında oğlumda baran hanımdaydım çok çok memnundum şimdi 2. Ci gebelik için gün sayıyorum test yapmak için eğer hamileysem yine ona gideceğim 🤗
Dlnugurlu Minikaninannesi anakara tıpa gidiyorum ben şuana kadar memnun kaldım umarım fikrim değişmez
Minikaninannesi Dlnugurlu yani Cebeci tıp mı canim eğer orasiysa hangi doktora gidiyorsun memnun musun 🌸
Dlnugurlu Minikaninannesi evet orası canım orda doktorlar sürekli değişiyor belli bi doktorun olamıyor oluyorsada ben pek bilmiyorum ama şimdiye kadar bütün doktorlar çok iyi çıktı gayet memnun kaldım ben