Efile ben sadece sırt üstü yatınca rahat nefes alabiliyorum onun dışında eşim sürekli kaldırıp burnunu temizle nefes alamıyorsun der valla yıldım artık🤷🏻♀️ bu tıkanıklıktan. yumuşatıcıdan oldugunu da sanmıyorum yani yeni yeni bu hapşırık olmaya başladı