Bende 5 haftalığım evde test yaptım pozitif çıktı 1 hafta önce adetimin üzerinden 17 gün geçti hamile olduğuma eminim virüsten dolayı hastaneye gidemedim ama kan testi vermeye ancak 2 hafta sonraya randevu veriyorlar ben o yüzden daha kalp atışını duyamadım 😔 ve keseyide henüz göremedim 2 hafta sonra gittimde bir problem olurmu bu gitmedigim zamnlar için kontrol falan