esra_danis4 Busra1825 gemlik’te atakent özel hastaneye gidiyorum muayenesi 90 tl normal doğum 1800 sezeryan ise 2800 fiyatları çok iyi doktorumda mükemmel bir şekilde ilgileniyor çok memnunum ismi ise yalçın bey
Busra1825 esra_danis4 benim sezeryan olucak ve mart sonunda arayıp bilgi alsam iyi olur çok tesekkür ediyorum 😌
Esraozcan52 Busra1825 şuan normel gibi duruyor kafası falan aşağıda ama bakalm o zmana ne olur ne biter bilinmez 🙂
Busra1825 Krizantem_ temmuzdan beri çok sey degişti keske nasıl ögrenicem bunu bilmiyorum doktor soyler mi sorsam yada hemşireler. Ama hepsi oyle ters ki hiç bisey soramıyo insan 🙄
Krizantem_ Busra1825 Gittiğinizde sorarsanız söylerler diye düşünüyorum ama telefon da bilgi vereceklerini sanmam.
seydaeg Busra1825 İlk doğumumu geçen sene Medicana’da yaptım. Dr. Neriman Çelik. 4500₺ ödemiştik. Şimdi yine hamileyim Neriman Hn. Klinik açmış ona gidiyorum yine dogumumh Medicana’da yapmak istiyorum. Güncel fiyatı bilmiyorum henüz
Ght UmaysMom ben de emel hanıma gidiyorum memnunum ben de benim Şubat’ta olacak doğumum zamlanir kesin 🙄
UmaysMom Ght büyük ihtimalle.. Burda bi kaç yorumda okunultum 2021de 3500 olcakmış çünkü 2 yıldır zaten zamn yapılmamışmış diye. Ne kadar doğrdur bilemem tabii. Sağlıkla alın kucağınıza 🥰
Busra1825 Esraozcan52 rabbim sag salim kucağınıza almayı nasip etsin insallah merhametli ebe hemşire doktorlara denk gelirsiniz 🤲🤲