zehracinar normalde bende 60 TL’ye muayeneye gidiyordum düzcede ama doktor sağolsun sıfır ilgi ve alaka olunca ailemin yanına geldim Kocaeli’ye bekarken de gittiğim doktordu içim çok rahat şuan pahalı ama oğlumdan değerli değil hiç bişey diye düşünüyorum.