Ferhangul01 Sedacengiz benim de ücretli ama bunun kadar saçma bişey görmedim ben bir daha da aynı hastaneye gitmem
Ferhangul01 Çünkü sen zaten bir kadın doğuma gidiyorsan doğum için nst çekmek zorundasın bir pakettir bu çok ilginç bu resmen mecburiyeti kullanmak gibi bişey ilginç
MukaddesTan Ben hiç vermedim nst için ücret zaten muayene olduğunuz tarihten 10 güne ya da 15 güne kadar yaptırdığınız kontroller ücretsiz oluyo para alınmıyo sizden
Sedacengiz MukaddesTan Anladım özellikle nst diye gitmeyim o zaman doktor uygun görürse demişti zaten öteki kontrolde yaparız diye
zehracinar EmineGneDemir Sizin gittiğiniz hastanede cihaz altından yapılmıştır belki 😂😂😂58 nedir Ya 🤦🏻♀️
zehracinar EmineGneDemir Allahtan benim gittiğim hastanede 70 lira tek alınıyor zaten 170 alsalar adıyamanda kimse gitmez 😂