Mervediz1 Bırak kuzum yani bence zorlaştırıyor hamile kalmayı. Kadınıda erkeğixe etkiliyor. 17 gün önce bıraktım evet çok zor oldu çok canım istedi ama nikotin sakızıyla o anlık krizleri geçirmeyi başardım şimdi hala canım istiyor arada ama ilk zamanlat gibi değil. Birde insan kendindeki farkı anlayabiliyor. Daha rahat nefes almaya başladım, sabahları daha dinç kalkıyorum ve yediğim herşeyden daha güzel tat alabiliyorum. Ayrıca merdiven çıkarken, yürürken öyle eskisi gibi tıkanmıyorum. Gerçekten sigarasızlık güzel bir de en azından hamile kalırsam o zaman düşünmem nasıl bırakacam diye hem sağlıklı bir hamilelik olma ihtimali artar inşallah. Bir anda karar verip bırakılması lazım ama öyle azaltarak bırakmak imkansız gibi bir şey ben daha önce denedim olmadı o 😄