@2011iremokan2017 Covid ilaçını kullan diyen dr. Daha duymadım hiç 😳 hamilelerde. Çok şaşırdım. Covid döneminde, Darkli hastanede ki Kadın doğum doktorum. Perinatoloji doktorum. Artı ailemizin göğüs doktoru, Ailede ki sağlıkçılar, hastane yönetiminde ki arkadaşıma bile sordum.
Sadece genel konuşun ama bu tarz cümleler başka şeylere götürüyor çünkü.
Sizi üzmek için ya da terslemek için yapmadım yorumu 😳 Bizimle birlikte yakın Arkadaşlarımızda karantinada idi. Eşlerden biri kullandı biri kullanmadı. Ve dr. Benim için arkadaşım hamile 🤰 o kullanmadan atlatabiliyor ise bende onun gibi atlatırım demiş. Ve oda Grip şekillinde ve yoğun eklem ağrıları ile geçirdi. Dr. İyi ki ciğerlerine inmemiş dedi. Eşi ve biz negatif çıktı. Ama arkadaşım testi pozitif çıktı 🥺