Eylullllllllll21- Mom092 evet bende troit için veriyorum her ay , açlık tokluk nasıl oluyor ben açken verdim ona bağlı mi diğer değerlerim düşük yüksek çıkmış acaba alakası olabilir mi çünkü bi defa verdim normal di şu neu bas# yazan değerler
Mom092 Eylullllllllll21- evet canim Eylül olacak nasipse ☺️ Eşimle tanışma ayımız öyle bi demiştik kizimiz olursa Eylül koyalim diye rabbimde nasip etti ☺️
Eylullllllllll21- minik_kalbim bide ac karınla içtim az daha kusacaktım bende yapmicaktim da son anda yapım dedim inşallah bisy çıkmaz yoktur ya