Derya4453 anladım. İnşallah işe yarar. Bende işe yaradı kistlerim çok fazlaydı ama küçük küçüktü.Ragl düzenim hiç yoktu yumurtlama zamanımı bile saptayamıyordum. Ama çok şükür oldu, Rabbim aratmadı. İnşallah sende de olumlu sonuç verir. Bide ben doktor tavsiyesi ile değil ama ilk 15 gün sabah akşam aldım. Tek doz almasım. Sonra tek doza düşürdüm. Biraz kendi kafama göre gittim. Ondan mıdır bilmiyorum hızlı sonuç verdi. Kullanmaya başladım iki ay regl olmadım yine kistlerden dolayı olmuyorum sandım ama hamileymişim.