ayminaninannesi Blacdown anladım cnm doğruluk.payi yok o zaman ya geçenler de forumda konuşuldu bu şekilde de merak edip o yüzden sormuştum
Bireylulmasali _Mother_ amin canım hayırlısıyla benim de kızım olacak inşallah ilk erkek dediler 16.haftada kız olduğu kesinleşti şükürler olsun 🥰
G-123 Kızlar bana doktor 10+6 da ikili test için gün verdi erken mi benim o zaman test için ben hep 11-12 haftalarda yapılıyor diye okudum gerçi 11 e girmeye de bişi kalmiyor 10+6 da gün verildi ama varmı fikri olan 🙏🏻
Meftunn T-bhgc değerine bakılıyor banada o değer 50den yüksekse erkek 50den düşükse kız demişlerdi benm 50den yüksekti o değer ve oğlum olucak tabi bu söylenti ne kadar doğruysa kızlar ☺️