Hayırlısı olsun banada doktorum kıza benziyo dedi 12 haftalıkken suan 13 haftalık olduk birde erkek kiza göre daha gelişken oluyormuş sanırım bir yerde okumuştum suan fb hcg de 25,5 çıktı erkek olma olasilgiini duydum 🤭 şaşkınım ama Rabbim sağlıklısıni versin cinsiyet benm için önemli degl 🤗