Fatma0120 Covit geçiren hanımlar nasıl geçti ben kendimden şupeleniyorum siz nasıl geçirdiniz ne kulandınız
Yldz3 Fatma0120 hiçbir şey kullanamıyorsun malesef sadece parol oda abartmamak şartıyla ben çok zor durumda kaldığımda içmiştim bol sıvı hijyen ve yüksek morelle atlattım şükür
ysmn_1506 Bernanisa Fatma0120 ben 3 hafyalığım eşim suan pozitif . Ayrı odada karantinada. Bana test yapmadılar sadece öksürük vardı diye. Yapsakta zaten ilaç veremeyiz dedi. Bol bol meyve tüket güzel beslen dedi doktorum. Ihlamur hakkında ne düşünüyorsunuz. İnternette kas gevşetici özelliği oldugu yazouor biraz korkuttu beni
ece_2206 Fatma0120 semptomlarınız nasıl basladı ben de de burun akıntısı var evde izoleyim zaten doktor yüksek ates yoksa nefes darlığı yaşamıyorsan gelme diyor
Aybikeer Ben 16 haftalıkken geçirdim. Herhangi bir ilaç kullanmadan sadece oksapar kullanarak negatife döndüm çok şükür. Bu hafta detaylı ultrasona da girdim her şey yolunda, sizinde öyle olacaktır eminim 😊 Moralinizi yüksek tutun her şey geçer 😊
Iraz Aybikeer bana da oksapar verdi doktor ben korkup kullandım bugub vurdum lnsallah bebeğine zarar vermez 🤲🏻
Fatma0120 Aybikeer iki kaybım vardı dha önce kan pıtılaşması var bnde oksapar bide ecopirin kulanıyorum bnde bu gün 16 haftalık oldum ekstara başka biley kulanmıyorum corona için
Cskn99 Iraz oksapar hamileler için de kullanılıyor pıhtılaşma sorunu olan gebeler kullanıyor bebeğe zararı değil aksine faydası var bende kullanıyorum içinizi ferah tutun geçmiş olsun
Aybikeer Ben 10 gün boyunca kullandım çok şükür hiç bir problemimiz yok. Pıhtılaşma işini riske atmasan çok daha iyi, doktor önermiş madem kullan bence 😊
Merve1215 31 haftalık hamileyim ve şuan 8 gün sadece parol başka ilaç yok agrılarım olursa oda bol meyve ıhlamur dinleneceksnz ama ben dinlenemiyorum malesef 5 yaşında oglum var ve ew işi yemk faln derken gün bitiyor yorgun bir şekilde
ysmn_1506 Bernanisa benim bildiğim annenin korona olayı bebeğe bir zarar vermiyor. Bebeğe geçmiyor yani
Yldz3 Bernanisa hayır anne karnındaki bebeği etkilemiyor canım için rahat olsun ama şu var hastalıktan dolayı iştahın kapanır morelin bozulur psikolojik olarak bebeğine yansır o yüzden her zaman beslenmeye dikkat edilmeli ve bol motivasyon
Fatma0120 ece_2206 burun akıntım var canım baş ağrım çok var öksürüğüm yoktu oda olmaya başladı istrmsizde gözlerimden yaş geliyor yani inşallah sağ salim atlatırım