ErsiNuray Asliiiiiiiiii42 cok saol canm mentolulu seyler daha kotu yapyor bni yesil elma.iyi gelmisti
Asliiiiiiiiii42 _sevilcnklc soğuk sütun faydasını gördüm canm da bazen çok kötü oluyor hiçbirşey etki etmiyor malesef
Arzuoguz Asliiiiiiiiii42 yatmadan yemek yeme büyük tecrübe ile yazıyorum meyve dahil asitli çünkü yatarken bi bardak ılık süt iç yat mide yanmanı emin ol büyük oranda hafifletiyor
Asliiiiiiiiii42 Arzuoguz yatmadan 2 3 saat önce bi şey yememeye dikkat etmeye çalışıyorum ama nafile bazen öyle bi yanma vs oluyor ki kor ateşi içime atmışlar gibi Inşallah tez zamanda bu sıkıntılardan kurtuluruz hepiniz
Arzuoguz Asliiiiiiiiii42 reflü oluyor çok iyi biliyorum emin ol başını vücudundan bi tık Daha yukarda tut yatarken eğer hiç biri çare olmazsa doktoruna danış ben en son artık öyle yaptım artık dayanılmaz noktaya geldiğinde rennie diye bi ilaç var onu içiyorum şurup
Asliiiiiiiiii42 Arzuoguz önümüzdeki ayın 8 inde randevum var bakalım o güne kadar sabredemezsem hiç yapamadın acile gideceğim çünkü hiçbirşey yiyip içemiyorum çoğu zaman bu durum da beni korkutuyor açıkçası