39.haftama giriyorum doktor bana üç gün önce çatı muayenesi yaptı ve bebeğin kanala başını bile sokmadığı icin bu hafta sezeryana almak istediğini söyledi ben normal doğum istiyordum aslında.Özel hastane olduğu icin sezeryana çok yatkınlar zaten.Acaba sırf bu yüzden mi hemen sezeryan yapmak istiyor başka doktora gitmelimiyim çok kararsızım hanımlar.