32 haftalığım bende, bende hamileliğimin başından beri lavabo sorunum var maalesef. Çok zor dediğiniz gibi uyuduğumdan hiçbirşey anlamıyorum. Bende çalışmıyorum sabah eşim gittikten sonra bi rahat uyuyabiliyorum sadece. Ayakları kasıklarımdaydı ilk haftalar daha çok oluyodu son 1 haftadır daha aza indi sanki sanırım döndü 🙂 ama 17,15,20 haftalık bayanlar şuan çok rahatsınız, ilerleyen haftalar çokkkk daha zor. Şuanda keyfini çıkartmaya çalışın derim