Cansufeyzam Kmerve korkma canım Bi akrabamızda kıza öyle dediler kız çok üzüldü ağladı doktorlara gitti dedim ki üzülme İnternet den okudum geçiyormuş çok şükür doğum yapmadan çoktan geçmişti kistleri
Ezgim Benim ikinci gebeligimde oglumda var demislerdi 15 haftada doktor ilerleyen haftalarda gecer dedi öylede oldu gecmisti canim simdi oglum 2 yasinda 💞💞
Ebru12345 Kmerve evet banada söylendi 6.aya kadar oluyormuş her bebek de 6.ayda dağılıyormuş korkulacak bişey yok denildi
Kmerve Yigit2015 -rabiamahmut2021 Ebru12345 anlıyorum bir şey olmaz inşallah hiçbir bebeğe 😞 rica ederim sizlerde dua edin olur mu 🙏
-rabiamahmut2021 Kmerve cnm hıc korkma arkadasıma doktor kıst var beynınde bebegın dedı kız agladı uzuldu aradan bıkac hafta gectı kıst olmadıgını sadece ben ızı oldugunu soyledıler olan kızın psıkolojısıne oldu erken haftalarda üzüldüğüyle kaldı🙄
Yigit2015 Kmerve 18haftada benimde bebegimde kist oldugi soylendi kafasinda simdi 26 haftalik olduk gecmis sukur olabiliyormis