Dua35 doktor ne zaman çağırırsa o zaman gidiyorum doktorum dedi kan gelir kasıkların dayanılmaz derecede ağrır bir şey olur hemen gel dedi onun dışında çağırdığında gidiyorum çünki her haftanın bir takibi var 11.haftada tarama testi atıyorum 16.haftada cinsiyet haftalara göre randevu veriyor zaten onun dışında bence sık gitmeye gerek yok