Dua35 Arkadaşlar merhaba bugün 8+4 üm bu haftalarda ne sıklıkta kontrol e gidiyorsunuz 2 hafta önce gidip kalp atışını dinlemiştim Cuma gidicem yine merak ediyorum
Gigy Dua35 ilk 3 ay her hafta gittim daha önceki kayıplarımdan dolayı ,temkinli olmak için doktorum çağırdı hep, şimdi 3 haftada bir gidiyorum,çoğunluk yazıyor burada da kalp atışını duyduktan sonra 2 3 hafta sonraya dönüyor galiba normal gebeliklerde
Merveacar97 Dua35 kalp atisi kese VS goruldukten snra ayda 1 34 den snra haftada 1 ben oyle gittim oyle cagırdılar
7capo7 Dua35 Canım merhaba. Eğer cuma gideceksen artık doktor ayda bir görüşelim diyecektir. Ben 8 de gitmiş kalbini dinlemiştim❤️ Sonra 12 de gittim yani geçen hafta😁 2 li testini yaptırdık. Bir de sonucu çıkınca yani dün gittim (kan sonucu) onu gösterdim. Doktor 16. Hafta gel dedi cinsiyeti için 🥰
NefesDeniz Dua35 İlk 3 ay 2 haftada bir doktorumuz görmek istemişti bizi..şimdi 4.aydayız ayda bir gidicez
Dua35 7capo7 yaa ne güzel maşaALLAH 🌸benim kendi doktorum da 3 hafta sonra gel dedi bu sefer başka bir doktora gideceğim iki doktorla devam etmek için
ulviyedemirbas2 Dua35 ilk 3ayda 2haftadan bir çagırdı doktorum en son 18i gitdık artık 3haftadan sonra gel dedi 18haftadayız biz
Ipek0z Dua35 4 haftada bir gitmen yeterli olacaktır canım sık gitmenin gereği yok zaten sık gitmen gerektiğinde doktor sana haftaya gel veya iki haftada bir gel der
Ipek0z Dua35 seni çok iyi anlıyorum🙈 her gün gidelim deseler yok demem 😍 ama özellikle özele gidiyorsan çok masraflı oluyor 🤦🏻♀️ evde kalp atışlarını dinlemek için bir cihaz varmış dopplerdi sanırım adı ondan almayı düşünmüştüm ama sonra vazgeçtim😊😊
Edizinannesii Dua35 ekstra bi riskiniz yoksa bu zamanlarda ayda 1 gidersiniz farklı bi durum olursa doktorunuz zaten tarih verir. Son haftalarda hafta da 1 e düşer sıklığı
Eeliff_ Dua35 kalp artışından sonra bi buçuk ay sonraya verdi şimdi tekrar ayda bire döndük haziran da doğum düşünüldüğü için mayıstan itibaren on gün de bir bi muayene bir kontrol olarak gideceğim randevularımın hepsini de aldım şükür
Nisanurunannesi3850 Kalp atislarindan sonra ayda 1 cagiriyolar🤗özele gitmeme rağmen şu korona donemindede insanin sürekli gidesi gelmiyor 😌
Melikeakkc Dua35 3 haftada bi 2 seferdir 4 haftada bir gidiyorum. 33 olduk şimdi ne dicek doktor bilmiyorum yarın kontrol olucak
Melikeakkc Dua35 asıl şimdi başlıyor zorluğu kaburgam o kadar ağrıyor ki yatamıyorum. Az kaldı inşallah uyumayı çok özledim