35+2 olduk bugün, son 3 gündür çok zorlanmaya başladım nabzım yükseliyor kalp dr ilaç verdi kötü olduğumda onu kullanacağım bu sabahta kalktım ayaklarım korkunç şişmiş ki hala çalışmama rağmen hiç başıma gelmemişti.tuzda tüketen biri değilim.en son 32 de gitmiştim dr nerdeyse 2 kg kızım.bu cuma kontrolümüz var çok merak ediyorum kilosunu.umarım her şey yolundadır.ilk doğumumum normaldi sanırım bi aksilik olmazsa vaktinde gelirse kızım 22 haziran da kavuşmuş olacağız 🙏🏻