Nasılsınız??İnşallah her şey yolundadır..Bebişler ne kadar oldular,boyları , kiloları , normal mi sezaryen mi belirlendi mi? Uykularınız ne durumda??
Ben kendim biraz zayıfım , hamilelik şekerimde var ama doktor kilo al dedi nasıl yapabilirim? Önerisi olan?