Bebek arabası ve araba koltugu dısındaki herseyi ama herseyi aldık ve hersey evde pembe oldu diyebilirim, hatta daha 2 haftalıkken bile babası pembe elbiseler tütüler taşlı çoraplar almaya basladıgı için su an neredeyse eksik kalmadı. Babası odayı bile pembe yaptı o derece kız istiyordu allahtan kız olacak yoksa napardık bilmiyorum. 6 aylık oldum, iyi ki almısız zaten cunku eskisi gibi hareketli değilim daha hızlı yoruluyorum o kadar alısverişi şimdi olsa yapamazdım bence alın bi an önce