di_lara45 Eenn41 bana mama verdiemediler sabaha kadar agladı eczaneden cay aldım humana diye birde su incir ve hurma bence şimdiden yemeye baslayın
di_lara45 neslihann87 bende cok kötü oldum tek girdim birde ameliyat haneye kacacaktım ama cok gecti 😁😁
neslihann87 edakyconal07 ben hiç sormadım doktoruma ama eşime sordum giremem kesip dikcekler kötü olurum dedi zaten genel anestezi olunca gerekte olmazdı normal doğum yapmış olsam o istese bile ben asla istemezdim
di_lara45 Eenn41 yok gelene kadar gercekten bekle ben bir çay kasıgı verdim mama doymadı diye hastaneye götürdük gaz sancısından
Eenn41 di_lara45 ağlayınca doymadı diye kimileri kendi mama veriyomuş kimileri de gidip eczaneden alın mama vercez diyorlarmış hemen sütüm gelsin yaa
di_lara45 Eenn41 valla iste sezeryan da biraz gec geliyor şimdiden bence hurma ve incir yiyin bol bol su