Merhaba öncelikle Rabbim herkesin dogumda yardımcısı olsun dogumdan asırı korkan bir insandım o yüzden ne evlilik ne cocuk dusundum hatta herkes benim cocugum olmadığını dusundu😘Sezeryan tarihini verdi doktorum her türlü hazırlıgı yaptık ve 17 Kasım sabahı yola cıktık hersey cok normaldi ben gayet soguk kanlı ta ki ameliyathaneye gidince bir aglama tuttu birde tek olunca istemiyorum ben diye kacacaktım ama el mahkum.Belden uyusma oldu hic acıtmıyor hersey cok hızlı sadece tansiyon dusunce bana sakinlestirici yaptılar tek hatırladığım birazcık bastırma biraz acıdı ama ben cok mızmız oldugum için kayısı hosafı ictim hemen gazım cıktı bol bol yürüdüm cok dayanılmayacak agrı degil depend inanılmaz kurtarıyor sütüm 3.gün geldi sormak istediğiniz birsey varsa yardımcı olurum🤗