yavrukom yarın tekrar çağırdı doktor yeni olduğu için gebelik kanamayla atar diye düşünüyorum 12 haftalıktan öncesinde kürtaj gerektirmiyor diye duydum büyük bir sorun olmadığı sürece her şey yarın belli olur ama ilk gebeliğimdi ve çok istiyordum hayırlısı kendimi toparlar toparlamaz tekrar deneyeceğim inşallah nasip olur 🙏🏼😔