yavrukom bende 5. Haftaya girmişim doktorum öyle söyledi cumartesi günü alttan muayene ile keseyi çok küçük görmüştü bugün tekrar gittim yerleşmiş dedi kese büyümüş bugün karından baktı 15 gün sonra kalp atışı dinlemeye gitmemi söyledi 😇
sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah bütün anne adayları 🤩