eeygnn123 Bende 449 TL ye aldım bir çok memnuniyet okudum aynı soruyu bende sormuştum bu forumda çok önerildi bende kaçırmak istemedim☺️
eeygnn123 Betus344 herkese Farklı indirim tanımlanabiliyor buhar makineside alacaktım kuponumu bunda kullandım artık ☺️
Snmom Merhaba umarım almamışsınızdır ben xiomi nin 360 derece dönen güvenlik kamerasından aldım 200lü bir fiyata uygulaması var yüklüyorsunuz her yerden evi bebeği izliyorsunuz. Çok kere bebeğim uyurken takıp komşuya gitmişliğim var.
eeygnn123 Snmom ama sadece bir kişi telefondan bakabiliyor ve sürekli bağlantı sorunu yaşadığını söylüyor herkes invidyoda tv ye Bilgisayara yada eşimin telefonuna heryere yükleniyor ve Xiaomi ye göre birçok artı özelliği var ama tabiki yinede tercih meselesi ☺️
Betus344 Snmom daha önce hep xiaomi bakıyordum ama bir kaç yakınımdan sonra kararım değişti invidyo ya döndüm teşekkür ederim bilgnz için 🙏
Snmom Betus344 2 katına fiyatı zaten bir zahmet o kadar olsun 🤗 ben oğlum büyüyünce ihtiyaç duydum o zamanda bebek kameralarına çok para vermek istemediğim için almıştım bağlantı sorunu yaşamıyorum. Ayrıca kamerayı açıp bırakıyorsunuz valla benim eşim bağımlı olmasada vermez telefonunu 😂 zaten ona kurmazdık yani benim ihtiyaçlarımı karşıladı
eeygnn123 Betus344 teşekkür ederim sizin içinde hayırlı olsun bir an önce sağlıkla kullanalım inşallah🙏🏻🙏🏻 Bu arada buhar makinesi aldınızmı☺️
aysalt Betus344 eğer almadıysanız sepettinizde sadece o ürünü bırakıp deniyin derim.bazen sepette 2-3 ürün varsa kalemlerin fiyatı 3-5 lira muhakkak artıyor bende yeni keşfettim.ana kucağını öyle 7lira pahalıya aldım farkedene kadar 😂
Betus344 aysalt tek o ürün var bekledim hatta düşmedi 479 tlye düşüyor dahada düşmedi şimdi veriyorum siparşi bakalm 🙏